to young to care

Hejhej! Idag har jag varit barnvakt med mamma o natti! jätte mysigt, världens mysigaste ungar också! Imorgon blir det mest troligt att fara på fest med killarna! Niiiiiice! Är jätte trött. var barnvakt från 18 till 00..!Så tror det blir att krypa ner i sängen! Men är taggad som fan tills imorgon! Om det nu blir nå! Men kanske skriver nåt inlägg imorgon.. nu ska jag gå ut och röka sen gå och lägga mig! Puss godnatt!<3




Saknar dig fast du står här mitt framför mig
Svart av askan och elden som syntes mil
Det var jag och jag gjorde det bara för dig
Fågel Fenix var djuret som gav sitt liv

För alla gånger som vi dansat
och sjungit med fast ingen kan
och aldrig låtsat bara chansat
och sket i skolan för det kvittar
Vad fan vet dom om vår romans
Ni kommer hitta oss i hamnen
För allt vi har gjort


Det kommer dagar då timmarna går, himlen är grå.
Jag vill försöka förklara, men ingen förstår.
Snälla, försök tänk hur det känns att se ditt liv falla ner i ett textdokument




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback