ag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

hello:) I helgen har Niki sovit hos mig mys!.. Vi har marcus o frippe boende hos oss också för tillfället, kulkul. har faktiskt inte så mycket att skriva känner inte bloggandan haha! Men har haft det både roligt och jobbigt psykiskt det här året men allt löser sig fast det inte känns så. Men ja.. kanske slänger in nåt blogg inlägg imorgon nu ska jag se film och mysa med mamsen ni får ha det bra puss!
Niki Roslin.
som först bara var en ny tjej i skolan har tagit störst del av mitt hjärta och liv. Du är den jag kan ringa när allt känns skit. När jag fick panikattack och mådde skit var du den jag ringde omedvetet och bara pratade och du fanns där och lyssnade och hjälpte mig. Du betyder sjukt mycket för mej niki jag älskar dig. ♥




Ja dina lakan är konfetti nu ska himlen bli vit
Allt du brände ner, låt det regna ner
Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv
Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig men


Det finns saker jag saknar
Typ när vi var nakna
Nu brinner din tavla
Nu ligger dina kläder ute på gatan
Och jag går i dagar
I tröjan du hatar
Jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara baby
Ja du borde veta bättre
Ringer fyrtio gånger och du tror att jag ska svara baby
Ja du borde veta bättre

Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv
Brukade gå ner för dig, nu är du död för mig men
Det finns saker jag saknar
Typ när vi var nakna
Nu brinner din tavla
Nu ligger dina kläder ute på gatan
Och jag går i dagar
I tröjan du hatar

Nu brinner din tavla, nu brinner din tavla
Nu ligger dina kläder ute på gatan
Nu brinner din tavla, nu brinner din tavla
Nu ligger dina kläder ute på gatan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback