Ey boy don´t get up on me <3


Hej mina små monster! Ja sitter hos Lucinda o jenny och har nyss dansat loss med lucinda kulkul vare.. Jag tänkte rida idag men det var så himla dåligt väder asså det var jätte blöt o sunk väder så det var ju inte så kul men jag och jenny ska strax och basta SKÖÖÖNT! I onsdags var jag i jokkmokk med jenny lisa o emelie vi hade jätte kul. Vi stod på scen och sjöng och jag fick ganska mycket beröm faktisk vilket jag inte förstår för jag sjunger verkligen förjävligt! så haha imorgon blir det en lång buss resa mot boden men min rasmus kommer ju åka med så det blir ju lite roligare och så kommer alexander hämta mej på stationen han har ju fått körkort nu! GRATTIS BROTHER!. men då iaf ska jag åka hem och lämna väskan och duscha o fräscha upp mej sen blir det att gå till stan o vara med rasmus:) Seeeeeenare på kvällen blir det att spendera kvällen med mina bäbisar viktor anton o fredriiiik! Saknat er bbys ♥mina pojkar! Ehmm ja.. sen blir de att gå hem o landa så att säga.. ja.. Nu ska ni en lisa då sen så får vi ses min älsklingar puss babes <3


Skulle du kunna låta din kille krama en annan tjej? jo
Vad har du för bh på dig just nu? rosa men svart spets
Går du i någon sport? you whish
Har du bra självförtoende? typ inte x)
Vilken skola går du på? Korpen
Har ni mycket rast? nja, sådär
Har du skolkat? a
Vilka är dina bästa kompisar? Niki Malin
Använder du hårwax? nää :)
HårSpray? ao
HårGelé? neh
Parfym? varje dag
Rollon? varje dag
Mascara? varje dag
Ögonskugga? jao
Kajal? jao
Är du nöjd med ditt utséende? inte de
Skulle du kunna låta din kille pussa en annan tjej? nej
Skulle du kunna låta din kille ha sex med en annan tjej? vad tror ni
Skulle du kunna låta din kille åka utomlands utan dig? ja?
Skulle du kunna låta din kille ta på dig? ja?
Hade rumpan vart okej? aaråh
När du är tillsammans med en, umgås du med andra killar då? ja?
När du är tillsammans med en, vill du att den killen ska med på fest när du ska dit med andra tjejer? vf inte?
Hur ofta vill du träffa den du är tillsammans med? ganska ofta , haha
Hur mår du nu? bra :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback