godnatt














Kom nyss in från en promenad med vovven! Så duktig hon är utan koppel min älskling ♥ Jaa... åt precis en smörgås.. om ni ville veta... nämen haha.. Med gurka.. nämen jag känner att jag är riktigt dåligt på att blogga.. har ju inget att blogga om liksoom... Ja jag fick ju inte heller åka till älvsbyyn .. mamma vill att jag ska vara hemma.. bajs.. Ska höra med Malin W om hon ska haka på till Milano imorrn efter skolan och käka.
Å jag vet inte vad som flugit i mej men jag vill ha en Zipperal ! haha ! Men idag har jag mest legat i soffan och slötittat lite på tv..





Juste har ni hört att jorden ska gå under på Lördag??? Ärligt talat tycker jag mest det är skitsnack.. Fattar inte att alla tror på det där ? Haha tänk efter ska ni tro på nåt som en senil 82 årig gubbe säger ? x) jag tror bara inte på det, liksom... jorden skulle gå under 1994,1996,2000,,2008,2010 och nu på lördag och sen 2012 ? Så... nja, jag köper det inte helt enkelt! Jorden går under om typ flera tusen år tror jag... Eller vad tror ni ?
men här kommer ett test !

1. Är du singel? jeeu..
2. Är du lycklig? ja och nej
3. Är du uttråkad? nja, kanske lite :)
4. Är du ledsen? nej jag var men världens finaste fick mej att le igen
5. Är du italienare? nope :/
6. Är du gravid?jo jävlar!
7. Är du full? Nope ;)
8. Är du en cooling? behöver jag ens svara ;)
9. Är du från Irland? nej :D
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? har dom aldrig varit.

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jo, faktiskt :o
2. Har du nånsin blivit sårad? haha oooohjaa
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/kille flera gånger under natten innan du somnade? jaa allderles för många gånger
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/han? ja.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? jepp =)
6. Har du haft en hemlig beundrare? hur ska jag veta det han är ju hemlig
7. Är du kär?m
8. Vill du gifta dig i framtiden? nej alla som gifter sej skiljer sej.... dom jag känner iaf förutom mormor o morfar o farmor o farfar

2 alternativ
1. Kärlek eller lust? kärlek tror jag väl? ;)
2. Hår eller ögon? ögon man kan ju alltid skaffa peruk
3. Katt eller hund? hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? båda
5. TV eller Internet? internet
6. Coca-cola eller Pepsi? cola alla gånger
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? bådaa
8. Pengar eller lycka? lycka
9. Dag eller natt? båda :)
10. MSN eller mobil? båda, men nästan helst mobil

"Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? tror inte det :O
2. Brutit ett ben? nejj
3. Gjort nåt du ångrar? Jo
4. Hoppat Bungee Jump? fanheller
5. Ljugit för någon du tycker om? jaop..
6. Ätit en hel tårta? hehehehe (A)
7. Gjort bort dig offentligt? säkert :D
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? jaa!
9. Gråtit när ett husdjur dog?ja min guldfisk rudolf och bengt och min groda bing
10. Velat försvinna?jo

Senaste
Vad såg du på tv sist? svampbob fyrkant ^^
Vad åt du sist? ^polarbröööd (y) o köttbullar
Vem pratade du med sist? oscar tror jag
Vem ringde du sist? minns it
Vem messade du sist? lina
Vad läste du sist "bok"? en bra bok som jag inte minns vad den heter :/
Vem pussade du sist?Liiiiiiiiiiiiiiiinus
Vem kramde du sist? mamma ^^
Vem bjöd du sist på något? lucas
Vad köpte du sist?KLADDKAKA!


PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback