städat!

Tjenare! Länge sen jag bloggade men har ju inte riktigt haft lust men nu ska jag försöka blogga så mycket som möjligt. Idag har det ju som vanligt inte hänt så mycket men jag har varit hos malin hela helgen vi hade hennes fasters hus själv hela helgen. Vi var hundvakt. På fredagen gick jag skola som vanligt sen så åkte vi till natalie och fixade naglarna jag skulle få gratis gelénaglar typ men jag hade för korta naglar så det fanns inget att fästa i men hon målade dom o snygga till dom lite iaf! Men måste sluta bita på naglarna ! Sen så packade jag lite eller jaa medecin oså.. Sen for jag till malin vi satt o sjöng lite . Iväntan på Janice. Sen kom Janice med husnycklarna och gav oss 100 kr att handla godis för! Gode snällt! Sen gick vi och mötte Angelica. Och sen gick vi o köpte godis o sen var vi på stan o sen traskade vi hem och var hemma en stund va me hundarna . Sen så gick vi ut o träffade victor o jonte sen gick vi hem.. Lite senare på kvällen så kom Janne, Fredrik och ante då grillade vi fläskfilé med dom. Sen på Lördagen så for vi till Svea o grillade o hade de kött med Tove,Fredrik,Janne,nån,nån och så emelie wallin tror jag det var. Sen åkte vi hem typ sent o chillade me nån snubbe fredde o janne ett tag sen somnade vi kring 7.00 tror jag det var! haha. Jajuste måste bara berätta en ganska kul grejj! Jag hade tydligen gått i sömnen

nån natt där och så hade jag gått ner till hundburen och släppt ut hundarna!
Haha o sen hade jag bara gått och lagt mig igen! haha snacka som cp.. Ja på söndagen så käkade vi spagetti o köttfärsås. jag åt fan 3 portioner! Sen GICK jag hem från Tg till erikslund ... jag missade busshelvetet.. så fick gå i regnet sen så plockade christine o niklas upp mej när jag var typ vid tvätten ..
Så jag behövde inte gå hela vägen iallafall... Ja sen har jag ju som bara legat inne och segat eller igår var jag ute med dolly o gick o träffade jesper,victor,jonte o typ jonas o nån jonatan eller nå.. Ja men jag har inte så mycket att skriva .. joo jag städa rummet idag haha daamn det vart då städat lägger in före och efter bild tänkte jag.. Men nu ska jag typ gå ut o göra nå vettigt..




föresten blogg.se krånglar så det går typ inte att ladda upp bilder men bilderna laddar jag upp senare då pusshare <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback