School...












Ja, då sitter man i skolan. Jag har svenska just nu... kul..nja men jag håller på och skriva om mode och kläder. Jag slutar oooom ungefär 20 min. Då ska mamma stå utanför med bilen och vänta.. Sen när jag kommer hem ska jag sova.. är såå sjukt trött.. Alexander kommer hem idag också.. Ja.. jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva haha :) men nu ska jag forstätta jobba hära tror jag ! haha så skriver jag ikväll eller senare när jag kommer hem om jag ids ! haha. juste ikväll ska jag till skolan igen och kolla på 9ornas teater :) chiiill men skriver senare pussen!














Jaa nu fick ni lite bilder nya och gamla :) 











                                                                                           
 


                                                                                      




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback