gooodmorgon

god morgon ! vart helt glad när jag vaknade även fast jag är sjuk haha säkert för det är så soligt ute eller nå men...har inte bloggat på länga förlåååt men jag har inte haft lust faktiskt men nu ska jag berätta va jag gjorde i fredags till söndags

som vanligt var det tråkskola ju men sen åkte jag hem med theo joel o rasmus o viktor eller dom skjussa hem mej så gick jag till mitt rum och nördade facebook som vanligt sen skrev malin att jag skullle komma till janice hon skulle fixaa håret eftersom lillmongot hade haft i silvershampoo förlänge så hon hade fått lila,rosa och blåa slingor i håret! haha sen gick vi till frasses och åt lite glasss och sen satt vi och vänta på bussen till älvsbyn. vi klev på och lyssande lite på musik. sen kom linus och vi snackade hela bussresan eller malin och han mest haha :) sen när vi kom till älvsbyn så åt vi och så kom angelica och vi var ute osv. sen på lördagen så taggade vi till pitecruising . vi gick till findus och var med alexander,anton ,finus nån till och linus fast inte busslinus en annan linus haha :)  men sen vart det inge pite så vi var lite ledsen men vi hade ju jätte kul med dom där graabbarna jag skrev upp nyss :) vi drog fett chillet . men hade jätte kul:) sen kom vi hem sent och på söndan gjorde vi inte så mkt cyklade till campingen o träffa nåra.. sen åt vi sen åkte vi tillbaka till boden :) jaa .. idag är jag sjuk har ont i magen som f*n det suger ju.. men ska ut o sola nu puss <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback