Blött...

Tjollahopp! Igår fyllde jag ju 15 år haha :D Kom till skolan och fick massa gratulationer jag kan inte stava som ni märker haha. men jag fick pengar av farmor o pappa o mormor. inga presenter ännu hahha inte för jag är så brydd men det ska jag få på lördag när vi ska ha nå "kalas" för mej o niklas hahha.... jag tänkte ha nån fest men ids inte :p haha kul.. men ja idag har vi haft brännbolls turnering i skolan. Jag var dock inte med. Joel,Rasmus, OP, hannes o nån till minns it vem de var hade ju vattenbalonger med sej, ni tror inte dom kastade på mej och niki, jo min mobil vart blöt men den funkar haha.. Men sen när jag följde med niki o sandra o simon o nåra ut till för dom sku röka så skulle jag ju skoja lite  med simon när han drack vatten och slog till plastmuggen lite försiktigt men vatten flög ju.. Det fula var att jag missade han men ändå skulle han ge igen. Ni tror inte han kommer ut med en liter vatten och häller över mej...jo.. Jag säger så här,, det vart gooode blött och jag fick hets och jagade honom genom halva skolan eller nä inte halva men 20 meter in i skolan då vart han trött och vilade.. haha muupp... Och seen när jag o Sandra skulle gå te gympa salen så kommer han med e stor cola flaska och slängde lite på sandra och jag började typ garva haha ni tror inte han häller resten över mej.. och jag fick ryck och skulle sparka han..Jag sparkade lite fel.. Gissa vars? Jo jag råka sparka han mitt mellan benen... Jag fick värsta ångesten och bah: Simon förlååt förlåt allvarligt hur gick det göre ont... Åååh tycker fortfarande synd om han typ... Sen spruta Op vatten på mej med en vattenpistol...sär.. Och jag är dygnsur ... Tänk er själv.... 2 jävla fucking liter vatten + att det typ regnar.. och blåser och är kallt... min rumpa är helt blöt hela jag är blöt jag måste sitta på min väska så jag inte ska blöta ner dator stolen... Ja men igår så var jag med Niki vi chillade på stan sen var vi hos mej och typ satt o snackade mest och gick till parken sen for hon hem och sen träffade jag Sandra vi typ gick hem till henne och käkade tårta och vetni jag fick henne att äta världen godaste grejj asså ni kommer fan spy när ni hör det.. för jag tror ni inte har ätit det.. I England brukar man äta det faktiskt.. Det var faktiskt våran pappa som lärde oss äta det.. okej.. ta en fralla ( OROSTAD ) sätt chips på den ganska mycket eller typ en näve.. haha och sen...haha asså ni kommer dö.. Sen så hahah sen så tar ni Ketshup (stavning) hahaha och häller på chipsen sen tar ni en till macka och trycker ihop dom! så de blir en dubbel macka sen  äter ni bara :DHAHAHAH låter sviiin äckligt..sandra gillade det inte men..ja men hörrni nu ska jag logga ut skriver sen puss <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback