.




goooodmorgon! frilufsdag  idag vettefan hur de stavas men haha men för mig blir det att stanna hemma! ligga i sääängen heeeeeel dagen låång! igår hade jag som vanligt skola och det sög. sen åkte jag hem och tråkade... det sög sen gick jag till ica o sku köpa en baguet men dom var slut så jag köpte kyckling choklaspudding choklad chips och cola tjockt i knoooow! ;-) såg på beck med morsan min snackade med ras-musen. slog på en film och somnade sen vaknade jag kring 8 men somnade om lika snabbt.. vaknade för typ 10 min sen funderar starkt på sova ääännu längreee.. men lyssnar på lite musiiik. just fan om 17 dagar drar jag till SÖDERTÄLJE lina ska typ med eller dom skulle höra med henness far först! :) blir ju riktigt awesome det här ju! :) kommer typ va sommar när vi kommer dit ;) nä men.. men ni får ha det riktigt bra pusspåer !









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback