I´M IN LOVE

 












Tjenare! Igår var vi på gröna lund det var svin kul jag åkte med niklas kajsa o kajsas vän fyfan asså!:D Hade jätte kul. Sen eller ja... i onsdags var jag med Nattis! Vi chillade på Centralen sen åkte tog vi bussen hem till hon. Vi käkade mat satt o snacka sen haha sen så dansade vi dansmatta hahah fyfan så kass jag var sen kom Kimmo och så körde vi kareoke kan inte stava men skitsamma! Just nu är jag barnvakt åt min lillebror! kulkul... NOT. Men imorgon ska jag vara med Nattis vi får då se vad dagen bjuder på! :) Hur har eran sommar varit då?? Min har varit fantastisk! Varje sommmar har en historia jag har fått nya vänner och förlorat vänner .. Men nuuu ska jag nörda faajsboouuuk jaaOO =) pussis ha det awesome pusspuss <3


























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback