Test


Brukar du?


Titta på dig själv i spegeln: Ja antagligen

Gnälla: njaa ibland gjorde det mer förut men inte så mycket nu.

Skrika: när jag blir frustrerad eller får panik

Sova: haha ja

Ha ångest: every day

Skada dig själv med flit: fuck no

Ta mediciner du inte borde ta: Nej

Vilja dö: ibland har väll riktigt dåliga dagar

Drömma mardrömmar: ibland :b

Ta droger: no

Försöka vara annorlunda: Ne

Klä dig i svart: Ja? men inte som ett "emo"

Gå till kyrkan: varje söndag haha nee

Röka: yes

Ljuga: Haha,bara vita lögner

Hata folk: Nä

Lita på folk: Ja.

VEM:

Saknar du: massa

Vill du döda: Nobody

Rörde dig sist: hmm jenny

Vill du slå: *******

Kysste dig sist: Joel

Kramade du sist: hmm.. nadiin

Vill du prata med: Sandra och R.

Skrek du på sist: mormor

Vill du vara som: Mig själv :)

Sårade dig sist: Minns inte. eh jo kanske

Vill du bli galet full med: Haha nån kul

Gjorde dig riktigt glad senast: mami,R och sandra

Fick du sms från senast: R

Ringde dig senast: mama

HAR DU:

För många vänner: Nej?

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Haha ja, ibland

Någon annan psykisk sjukdom: ADHD om det psykiskt

Någon fysisk sjukdom: nää

Någon skada: Nej

Färgat håret: eehja

Brutit några ben: tror inte det

Några piercings: Öronen :)

Egen dator: Japp

Bra självförtroende: Nja, olika från dag till dag.

Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte idag.

Bjudit ut någon: Eh jag vet inte?

Varit kär: Ja.

Dumpat någon:nä

Lämnat landet: Haha, jo..

Tuttat eld på nått: Ja.

Gjort något olagligt: Ja det tror jag säkert

HUR:

Går du: Ingen aning, som vanligt tror jag?

Svarar du i telefonen: hellu there kissecat nämen typ hallå eller hej de e emma

Fördriver du tiden:vänner

Mycket pengar har du: 800:) eller har 4100 men har lånat ut 3400 till mamma

Tjänar du pengar: om jag får bra betyg så får jag pengar

Ofta diskar du: Haha, typ aldrig eller ganska mycket på sommaren

Ofta städar du: sällan.

Många stör du dig på: Inte så jättemånga just nu, men en person iaf.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jadåå

På gud: Nej

På rymdvarelser: näää.

Att folk tycker om dig:ingen aniiing

På ett liv efter detta: Jag vet inte,

Att fiskar kan tänka:vet inte säkert dom har ju en hjärna:O.


Att du kommer leva länge: Jodå




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback