Keep falling in love...






Allting som jag känner
Vill jag visa här för dig
Jag hoppas du hittar tillbaka
Och allting ordnar sig

När jag sitter här i min ensamhet
Ja, då tänker jag på dig
Om du var här hos mig ändå
Ja, då slapp jag sakna dig,
Om du var här hos mig

Du finns i mina tankar
Och i min fantasi
Där är vi två tillsammans
Där är det bara vi

På morgonen när jag vaknar

Kommer saknaden igen
Hoppas du hittar vägen
Och vill vara mer än en vän








(dock inte min bild)




Bilderna vart helt hullerombuller men jaja...



Heey! Idag har jag kommit hem från stugan så jag och erika var med en massa ffolk och kollade på konser sen var jag tvungen att gå hem för jag skulle vara barnvakt såååå here i am! Så det blir en lugn kväll! Imorgon far familjen till stugan så jag har lägenheten själv över veckan igen Awesome!! :) Slänger upp lite bilder från i förrgår! :) hihii och andra bilder jag tagit i stugan under förrförra veckan :) Hur har eran sommar varit hittils då ? :) Imorgon eller på måndag blir det att åka o träffa Marcus:) kulkul. Just nu sitter jag och dricker min cola och lyssnar på skön musik :) Funderar på vad man ska se för film...hm... Ååååh jag måste berätta vad som hände typ förrförra veckan! Sååå äckligt! Jag och Riggo satt och väntade på bussen och så stod en sån här bussgubbe framför mig, Sen börja han råstirra mot mina fötter och pekade jag bah va?? Han bah " Akta er!" så tittade jag mot mina fötter så såg jag piss komma mot dom så jag skrek rätt ut och flög upp ! Då var det en gubbe som stod och pissade mot busskur rutan så det hade kommit ner mot mina fötter! UÄÄÄ ! Tur att jag inte fick på mej då! :) Och juste har jag berättat om vad som hände Frejja på grönalund ? vet inte om jag har berättat men ajja säger ändå! Vi satt och åt på grönan så satt jag och pratade med Frejja sen bah : splash! Hon bah oj jag fick nåt i håret?:o HAHAHHAH vad tror ni det var? HAHA en fågel bajsade på hennes hår! hahahhahha jag bah DET ÄR FÅGELBAJS! haha så fick alla panik typ :) gud vad vi skrattade hahah! :)  Åsså ni vet dom här slänggungorna? jag åkter dom med Kajsa,Niklas och Frejja och jag är sjuuukt höjdrädd! jag visste inte att man åkte upp i luften liksom så när vi var uppe i luften fick jag panik för man sitter inte så bra i gungorna så jag typ hyperventilerade fast jag grätinte jag bah OHOHOHOHOHOHH MAMIMAMIMAMI IHIHIHIHIHIHIH . åsså blundade jag typ och fick värsta paniken och dom andra var också skrajja men dom tänkte inte på att dom var så högt upp för dom hade fullt upp att garva åt mej! hhah... Men jaja nu ska jag tvätta bort sminket och bädda  lite här och lägga mig och försöka sova tror jag! Men nii får ha det så bra och komentera gärna! pussgodnatt alla! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback