im a supergirl and i get high when i fly oki?







Hejj idag så vaknade jag, Gick o klädde på mej slängde i mig lite frulle checkade facebook! Sen så gick jag till bussen och får till Saltskog för att va med Soet Marcus myyys :) seen gick´vi till bussen han skulle åka nånstans och jag skulle till stranden med ErikA o carro och nå dudes :)så då skildes vi haha eller hur man nu ska säga det :) Jag erika o carro o dudesen som jag inte minns namnet på åkte o stekte på stranden o hade NAKENBAD WOOOO hahah nä skojja men vi badade sen när jag räckte fram remsan så hade den gått ut typ o jag hade ingen aning vars jag var o så skulle han kasta ut mej jag bah men snälla jag ska bara till centralen o gav honom puppy eyes så gick allt som smort haah ;) Sen åkte jag carro o erika till skateparken o checkade in fettnice killar sen drog vi till mej ett tag o tog det chill och nu sitter jag här forever alone typ haha :) Nä men på måndag blir det att åka o se film hos marcus typ :) myssmyss jaa har inte så mycket me att skriva om bilder kommer när jag är hemma iboden :) hihi men hahah måste verkligen sluta göra nattinlägg haha :) ajja ska väll se nå seriers o somna eller nåt pusspuss <3


Marcuuus !! :D

hahha sötis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback