fashion

Här kommer lite kläder
som jag tycker skulle vara fint den här hösten !




sen så klickade jag fram detta som jag tycker är snyggt.










Skulle lätt klicka hem det här till höst om jag hade pengar haha :')


M
en nu är jag i stan . Sitter och lyssnar på musik och skriver med Malin o John daniel. Väntar på mamma hon är och hämtar min pizza moahaha slaveeee! På fredag ska jag träffa min bejb malin vi ska fixa lite hemliga saker sen ska vi släppa allt och bli galna! Sen så ska malin sova hos mej myyys! Sen på lördag så blir det buss till luleå då blir det att fortsätta där vi slutade ;) Vi ska på musikens makt med Joel och sebbe och typ nå fler . Bliir awesome hörrni AWESOME! Imorgon så ska jag bli svart hårig också niice hörrni niiiice :)







Skulle du kunna låta din kille krama en annan tjej? jo
Vad har du för bh på dig just nu? rosa
Går du i någon sport? you whish
Har du bra självförtoende? typ inte x)
Vilken skola går du på? Korpen
Har ni mycket rast? nja, sådär
Har du skolkat? a
Vilka är dina bästa kompisar? Niki Malin
Använder du hårwax? nää :)
HårSpray? ao
HårGelé? neh
Parfym? varje dag
Rollon? varje dag
Mascara? varje dag
Ögonskugga? jao
Kajal? jao
Är du nöjd med ditt utséende? inte de
Skulle du kunna låta din kille pussa en annan tjej? nej
Skulle du kunna låta din kille ha sex med en annan tjej? vad tror ni
Skulle du kunna låta din kille åka utomlands utan dig? ja?
Skulle du kunna låta din kille ta på dig? ja?
Hade rumpan vart okej? aaråh
När du är tillsammans med en, umgås du med andra killar då? ja?
När du är tillsammans med en, vill du att den killen ska med på fest när du ska dit med andra tjejer? vf inte?
Hur ofta vill du träffa den du är tillsammans med? ganska ofta , haha
Hur mår du nu? bra :)

Personligt

Namn: Emma Thomas
Kön: tjej
Ålder: 15år
Längd: 156...
Födelsedag: 30 maj..
Hårfärg: röd,brun
Ögonfärg: blå
Boende:  lägenhet
Skostorlek: 36/37

Vänner: jodå
MSN: aråh
Pea: va? x)
Humör: glad lite besviken :))
Övrigt: huh ? :)

Familj
Mamma: Annica
Pappa: james
Syskon: Niklas alexander kristoffer Oliver Lisa Elin
Husdjur: En fågel :)

Vänner
Antal: it har jag direkt räkna?
Välj en vän som...
Du litar på: Malin
Får dig glad: alla :) Malin är så iQbefriad så det får bli hon <3
Du skrattar ofta med: haha,typ alla ?
Är saknad: just nu: malin eriksson <3 <3
Du vill träffa: emma joel:/
Du känt länge: Malin :)
Känner dig bra:Malin Niki:)
Du gjort mycket med: förut, Rebecka <3
Sötnosen: de finns många sötnosar ju !

Känslor
Har du gråtit för att du varit arg?: aa
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: mjo,
När grät du senast?: vet inte
Har du varit riktigt kär?: jag vet fan inte ;s
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte ?: nej,
Menar du det du säger?: ja det gör jag!

Ditt eller datt
Pengar eller kärlek?: kärlek
Singel eller förhållande?: förhållande
Sola eller bada?: sola :)
Mobil eller dator?: Mobilen
Gröna Lund eller Liseberg?: grönalund,har vara varit där
Mc Donalds eller Burger King?: inge
Dans eller sång?: sång :)
Fotboll eller innebandy?: fotboll
Flyga eller åka båt?: flyga tror jag, fast båt är också kul !

Ärlighet
Lovar du att vara ärlig?: aa
Har du varit kär i din bästa kompis?: nej
Har du ljugit?: ja.. ibland måste man det.
Har du fuskat på ett prov?: mjo
Har du baxat något?: näee jo en banan av min mormor när jag var typ 5 :D ahah
Har du berättat vidare en hemlighet?: har jag säkert.
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet?: nä,dom vet  eller mamma iaf eller bara nån gång haha
Har du en hemlighet som bara du vet?: jag har faktiskt inte de ;o

Resor
Har du varit utomlands?:Jo
I vilka länder har du varit?: England norge finnland
Har du åkt flygplan?: jaa :D
Tåg?: mm
Båt?: mm
Buss?: mm
Har du bott utomlands?:neh
Vart isåfall?:
Kan du något annat språk?: engelska ? :D
Vart vill du åka?: spanien

Vad vill du ha just nu? pengar :D
.

Vilken årstid är det nu? höst typ...
Anser du dig själv snygg? haha nae
Har du varit kär? a
Är du kär just nu? aaaa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback