Hjäälp mej med att göra min blogg bättre! Vad måste jag blir bättre på? Komentera!



Tack Reneé! Vad söt du är som gör en design åt mej klockan halv fyra på morgonen! <3

Ja men som sagt jag känner mej så kass på det här med bloggandet men komentera vad jag måste bli bättre på! Kan ju börja med att berätta om mej själv?


Ja... Jag heter ju som ni vet Emma Thomas och jag fyllde 15 år den 30 maj :) jag bor i en liten stad högt uppe i norrland som heter Boden. Jag bor tillsammans med min mamma Annica och mina tre bröder som är 7,17,18 men snart 19 år haha. Har desutom tre andra syskon men dom bor med sin mamma i Skellefteå dom är 4,9 och 8 år . Min pappa bor i England och heter James. men jag bor som sagt i Boden men när jag gått ut nian kommer jag flytta ner till Södertälje :) Kommer gå konstlinje eftersom jag tycker jag är ganska bra på måla och tycker om det. Jag är singel för tillfället så skynda er killar! ;) Haha nämen.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om .. Jag går på Korpenskolan 8a :) skulle ha börjat nian om jag inte gick om fyran men så går det när man inte har nog många hjärnceller... haha Den person som betyder mest i mitt liv är Malin Eriksson det är min bästa vän. Jag har känt henne i mer än 10 år :) det är min baby :) haha. Jag gillar att vara med mina vänner, shoppa kläder osånt och resa och älskar att festa.. Jaa jag har väll inte så mycket mer att skriva om hahaah :) men ni får ha det så bra börja komentera igen!!!! <3 pussokram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback