Fuck it im young!






Tjenna nu ska jag visa min veckoplanering!

(asså måndag gör jag ingenting så hoppar direkt tiill tidag)

  • Tisdag: Ska jag mest troligt åka hem till Marcus och va med honom:)
  • Onsdag: blir en stress dag då måste jag hämta kläder från tvättstugan och packa ner sen ska jag o mamma och krille åka till Arlanda för att sen sitta på ett flyg som går till Kallax sen ska jag träffa min NIKI <3 <3
  • Torsdag: Mest troligt vara med Niki. Sen träffa alla mina bäbisar i boden!
  • Fredag: Då kommer Malin till mig vi ska köpa hemligheter;) mohaha!
  • Lördag : blir det att åka till Luleyo och vara med Malin och Joel♥ Sen musikens makt sen PARTY TILL I DIE!
Jaa kanska knasig vecko planering :)

Veckans fettsaknade:

Niki♥
Malin♥
Marcus♥
Linus♥
familjen♥
och alla ni andra haha♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback