hejhej! var beredd på BILDBOOOOOOMB

Hejhej! :) ja idag har jag vart hos monki. käkade godis ^^ höhö o tog de lugnt åså. Sen ringde jag lisa eller nä haha jag skrev Till lisa. hehe hörde va hon gjorde åså sen gick ja dit snackade lite  snabbt och tog ut dolly och gick runt Erikslund släppte henne i parken o kaste en tennisboll så hon fick springa av sej. sen tog jag och tränade igenom lydnad och hoppade över lite hinder jag gjort själv hehe . men hon är sååå duktigt sen gick jag in på ica och köpte en glass och hon satt fint utanför och väntade. sen gick vi vidare förbi tims hus förbi beckas hus sen tog vi vänster hahah nnä men serriöst gick typ 10000000000000000000 mil sammanlagt idag...eller nåt (A) sen gick jag hem med dolly till lisa eller nä vi träffade lite vovvar först SEN gick jag till lisa med henne =) hehe sa adjöööö och började promenera hemmåt . När jag närmade mig parkeringen såg jag mormor bil vilket bara betyder 1 sak. she's back.... hahh nä men mormor har hämtat mamma från kallax mamma åkte ju till tälje. Så då gick jag upp sa hej till mamma o gav henne en kram satt o pratade en stund sen tog jag nå å äta såg lite teve det var nå skit pogram. sen gick jag in i mitt rum och fyllde på mat åt sigge gav han lite kex. så var han en muuuuuucke glad fågel! :)Sen slog jag på musik o han satt o sjöng.. eller han... jag vet ju faktiskt inte kolla  ↓

och sigge har den där   ↑ färgen eller lite mörkare... så haha väldig förvirrad... x)
Ajjaaa... Igår var jag ju i parken med lucas krille o sandra o henne lille bror barnvaknterna ojeaa. satt o prattade kollade när barna lekte drack cola hon drog en smoke.. sen så gick vi till ica o köpte saft till barnen jag vinkade åt robin som for förbi menhan såg mej INTE... gubbjevel.. ja sen satt vi och pratade jag ville gå hem klockan var ju typ halv 5 och vi kom dit 12 haha men lucas vägrade men då ringde jag monica (hans mamma ) (min moster) och frågade om jag kunde gå in  för dom bor precis brevid parken typ och han är ju faktisk 8 år så haha och de fick jag så jag gick in och chilla pung. åt mat.. ovanligt höhö nooooot.. jaja..men nog om går dagen och idagdagen. tillbaka till.... nuet.. ja Nu sitter jag i min obädddade säng visslar till min fågel sjungel lite låter ( Keri Hilson-Energy) lyssna på den den är bra haha =) jaa.. snart ska jag gå till ica o köpa virke lite kött som vi kan grilla
och driiiiiiicka. :) osv ska grilla med malin o lite fler typ NaJs :) åå jag vill så gärna ha en vovve...... give me some cash (stavning) PLEAASE!  här har ni raser jag funderar på =) schäfer står högst upp!









gullvovvar... meeeen nu kommer bilder från igår! :)








blä
'







HAHAHAHAHAHA "är jag snygg om jag gör så här?"




THAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA SER UT SOM JAG HAR SVINKORTA BEN OCH BRESAR MED DE E MINA KNÄSKÅLAR

omg



sööötnoses

RÖR INTE I MIN MAT SNOORUNGE

ids inte lägga upp mer ni får mer nån annan dag :) nu ska jag tvätta mig CIAAAAAAAAAAAAO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback