åÅÅ

im back! chacha;) jag har ju varit hos mormor så har inte kunnat blogga riktigt sorry! jamen jag har varit med lucinda en massa. och så bastade vi i måndags tror jag det var jag,lucinda,jenny o lisa! svinkul 65+ asså jag är sjukt känslig för värme så jag gick ut hela tiden haha! sen la vi oss i snön bah aaaa.aajja orkar inte skriva om randjaur . men åkte hem i onsdags. juste jag fick en fågel av lucinda som heter sigge =) jätte gullig. jaaa vad mer jjo min papi har en ny tjej som heter jeanette hon är jätte söt. hon har 2 barn som heter liam o naomi. jaa igår var det 25+ så jag var i parken med dolly hela dagen o kastade boll osv =) jaaa vad har jag gjort mer inte mycket alls faktiskt asså jag är inte på blogg humör faktiskt.. men iaf fall idag har jag varit i parken med mina bröder niklas o Kristoffer o chillat :) jaa nu får ni bilder här


det här är jeanette liam och noami :)

noami hon borde fan bli modell!!

oliver lisa pappa elin <3 <3


niklas
Agnes

sv' du kan va söt! vad ska du göra idag?

2011-04-24 14:06:25
URL: http://barajagagnes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback