Every summer has a story.













hejhej =). sitter i min säng och redigerar lite bilder. Ja nu har jag en ny design som ni ser =) vad tycker ni ganska nicce huuh?? =) jaa nu är det bara två  dagar kvar tills jag åker till södertälje ! =D ska blii muuucke najs =D ska träffa natta o erika =) längtar som ett psyk! vi ska väll shoppa på stan, chilla på bryggan vid hamnen träffa folk åsåvidare! =) känner att jag vill beställa kläder så ska kolla lite på nätet! :D om 47 dagar fyller jag 15 år föresten hahaha =) ska köpe en systemis då=D nAjs! aassååååå jag är så taggad för fredagen så ni anar inte! :D:D:D:D blir en låång resa =) usch tänk er åka bil till skåne från boden/norrbotten!! undra lång tid de ska ta haha.. jaa har iinget att skriva om ... jo JAG VILL HA SOMMAR NU. den varma sanden mellan tårna... sandslott sommar party men friendsen hög musik. sola bada ute o grilla.. åå ja sommar grillningarna.. jaa och mkt mer slippa klä på sej yttterkläder =D
dåliga låtar men jag får ändå som sommar känslor av dom =)















jaa det var väll det. nu ska jag gå o käka nåt sen se på nån serie ha de fint :*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback