ut




hejhej =) lina kommer typ inte men malin kommer hit hon ska sova här vi ska ha sååå mysigt =) ska gå å möta henne om en timma =) då tar jag dolly med mig så får hon springa av sig lite. Vi ska typ gå hem me hunden gå till max köpa godis åså o ha det bra =D hihi doolly kanske sover hos mig också =) toppen =) blir jätte mysigt det här ju sen ska vi se hockey om vi hinner =) ååå de bara kurrar i magen lets äta nåt! ja gud va det blåser här! träden flyger åt alla möjliga håll! nämen haha =) ha en fin helg allihopa skriv frågooor =D osv  nu ska jag käka! juste haha måste berätta om en dröm okej det här är iallafall vad jag minns : jag satt på en skoter med elin simon och nån random o dom körde jätte snabbt och jag ville berätta för alla att jag är alexanders lilla syster jag var typ stolt eller nåt över det haha så dom började fråga vem jag var o jag bah jag är Alexander Thomas lilla syster! :D då vart alla typ rädd för mig så stannade dom vid miltär området  i  boden och lämnade mig där o körde i väg. åssen typ gjorde jag nånting jag ringde elin sen var jag hemma hos elin helt plötsliigt osså prata vi typ skit om simon o den där randoma snubben för att dom lefta mig sen åt vii glass osså kände jag typ en plastbit i munnen så tog jag ut sen eller nä jag kollade i spegeln vad det var typ räckte ut tungan så tänkte jag bah " HAHA kolla det är mitt simkort ju" så sa ja till elin bah kolla vad jag híttade i glassen, hon va inte så brydd haha sen sa jag bah"  ähh den är ändå helt sönder så spela roll" så fortsatte jag äta på korten hahah så jag åt upp mitt simkort hhaahah stööörrt =D ja men nu ska jag äta puss hej
Agnes

sv' inget speciellt väntar på att en film på tv ska börja :) <3 vad har du gjort idag?

2011-04-09 19:50:46
URL: http://barajagagnes.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback