oh my gosh

chacha! i lördags tror jag kom malin då gick vi till max kring 7 tror jag å jag beställde en ostburgare men fick en grymt äcklig en. åsså vare typ 21 åringar som kom fram till oss o bah ska ni ut eller?? ;) malin bah nejdu vi är lite för unga. så satte han sej ner brevid oss o bah jahaaja men.. hur gamla är ni? malin bah jag är 17 jag bah 15 =) han bah hur gammal är man då hon bah jag är 94 jag bah jag är 96a han bah VA? 96?! aldrig o typ tappade hakan jag bah hha jaa? fattadre noll så sa han nåt sen börja hans kompisar skratta åt han å han typ sa nåt o gick jätte roliga var dom haha ;) sen gick vi till kp sen efter 10 min gick vi till max igen hhaha o köpte en barnbox. sen gick vi till stan o träffade ett par roliga sen gick vi till max IGEN o ett par fjortisar bah sa nånting om oss o malin vart svinsur på dom haha. sen gick vi hem å sov typ haha eller jag satt i skype me flammur o tim. sen på morgonen så väcktes jag innan 7... gick ner i tvättstugan o hjälpa min mor gick upp gick o sov vaknade kring 12 så gick vi till resturangen den glada sweitzen? o åt kebabspecialbåt FYFAN VA GOTT! sen gick vi till janice sen gick vi till frasses sen gick vi hem o gjorde nåt sen åkte malin sen gick jag o sov haha :) men nu drar jag till skolan hejdå :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback