god morgon lixom




good morgon. i dag blir deet inget skola. men blir att träffa lina sen däremot! på torsdag blire käka på stan med josefin sen ska hon klippa färga mitt hår säger bara AWESOME! helgen spenderas med josse eller typ fredagen iaf resten med elin o säkert lina och rasmus! ooh im miss populär;-)


..Sen ska jag ut o jogga .. haha " jogga" ska ju börja "träna" haha och böra äta "nyttigt" nämen allvarligt äter för mycket socker kommer få diabetes snart. en person som min mormor kände dog av det när han var 14-15  han bah dog.. nån som bor i norrbotten? såg ni vilket jävla väder det var igår?? fystatan fförst snöade det typ snöbollar sen började det spöregna  sen dugga. jäkla april väder alltså jaa nu är det bara TIO dagar kvar till jag lina och min mor åker till södertälje =D fööööckiing awesöööme! gör nåt inlägg sen med kläder =) om jag orkar är heelt trött idag =) eller ne det är jag inte eller jo det är jag eller jag vet fan inte jag är lite överspidad :D:D:D:D jg badade nyss.. om nån vill veta tänkte i en blogg skriver man ju liksm vad man gjort men vem fan bryr sej vad jag ätit till middag lixom bah " jååå idag åt jag köttbullar.. med makaroner o ketchup"( kan inte stava).men lägger in lite springneeews men hallå fortsätt ställa frågor har bara fått 1 hitils men haha! nu ska jag facebooka om my lifee! pusshej små cirkusapor
Clara

sv : :D !

jag skickar en fråga senare :)

2011-04-05 10:01:53
URL: http://chaneeeel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback